dilluns, 21 de maig del 2018

Àrea recreativa Pedrera la Morena, Mont-ras, Baix Empordà

Bona àrea reacreativa a les afores de Mont-ras, s'hi arriba per una pista forestal. Les fotos són d'aquest matí, hem aprofitat que a Barcelona era festiu per fer una escapadeta
Consta de 7 taules i 7 barbacoes, hi ha ombres però a mesura que passin les setmanes les moreras tindran més fulles per donar més ombra.

L'espai on està ubicat és una antiga pedrera on ara hi ha una bassa o estany, no n'he trobat informació. Està vallat i hi ha uns horaris per poder entrar i utlitzar les instal·lacions, però és gratuit. A l'entrada hi ha un document informatiu respecte als horaris. Hi ha 2 entrades, avui estava oberta una porta lateral de l'entrada que queda més a munt.

No es pot entrar amb cotxe al recinte, l'heu de deixar fora.

Situació:
 Accés: Sincerament tot i que no és dificil arribar-hi, si no saps com si que ho pot ser.
Si veniu de Palamós per la C-31 heu de sortir a la 331 Platges de Mont-ras / Palafrugell
 Seguiu en paral·lel la C-31 i a la 3ª rotonda veureu el supermercat Día, heu de pendre la sortida com si anéssiu al super però passant-lo de llarg.

Passat el supermercat heu de girar al primer carrer a la dreta.

Trobareu una bifurcació, heu de seguir endavant, però en el pal indicador ja anuncia la Pedrera Morena.
A partir d'aquí ja no hi arriba el Street View del Google Earth, seguiu endanvant uns metres fins que trobareu una casa on heu de girar a la dreta.
 Hi ha un pal indicador que possa que heu de girar a la dreta, però no es veu gaire.

Si teniu un cotxe baixet o sou molt patidors amb el cotxe millor deixeu el cotxe aquí i seguiu caminant, queda menys d'1 quilómetre. La pista està majoritariament bé, però l'últim tros no està tan bé i podeu tocar amb la part inferior del cotxe.
Seguiu endanvant pel camí que possa que no té sortida, s'acaba davant l'àrea de pícnic. Les valles de la foto de sota són de l'àrea recreativa.

Recorregut des de la rotonda on hi ha el super Dia

Què visitar?

Mont-Ras: sap greu dir que no l'hem visitat, potser en una altra ocasió.

Baix Empordà:
Llafranc des del Far de Sant Sebastià

1. Bon reportatge Marta, aquest lloc m'anirà bé per quan anem cap a Calella i no sabem on anar a menjar l'entrapa, gracies per la bona informació que ens dones. Una abraçada.

1. Moltes gràcies Josep. Doncs un altre dia publicaré la que hi ha a Fitor, s'hi arriba des la mateixa carretera que porta a aquesta, però són 7km de pista forestal i és una bonica església romànica enmig de Les Gavarres... Per si voleu aprofitar.
      Una abraçada

2. Hola. Que horario es para el febrero?

1. Hola,
      Tendrás que contactar con el ayuntamiento de Mont-ras, nosotros no hemos vuelta a ir desde mayo.

3. Hola, es pot anar fer barbacoa aquesta setmana D juny

1. Hola, jo no gestiono les àrees de pícnic, només informo d'on n'hi ha. Hauries de parlar amb l'ajuntament corresponent.